Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на читава 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Щом 570лв данък и застаховка не са проблем, значи окачването ти е най-малкия дерт!
    А това дали си карал достатъчно няма нужда да го коментираме!
    Но да сравняваш Астра Н с 159-ка е просто смешно!
    Нали разбирате, че 570 за данък са добре, но и още толкова всяка година за окачване не става работата. С хората, които говорих ми казаха, че ако ще я карам в Пловдив по паветата и по гадни улици, то тогава да приготвям пари за ремонти. По принцип не се влияя много от мненията, но когато не познавам една кола питам. 80 % от хората, които карат в Пловдив ми казаха да не взимам алфа, другите ми казаха, че нямат проблеми и наистина е така, защото съм се качвал в едната. Предполагам трябва да случа на бройка, но като студент не мога да си го позволя това. Утре ще покарам пак, но този път и двете коли и ще видим.
    Иначе колега, не ме разбирай погрешно 159 е невероятна кола и бих я купил ако имам пари, но на мен астра Н ми е по - удобна, също така материалите по таблото ми изглеждат по качествени. Днес алфата в града докато карах даде 7,4, а извън стигна до 5,2.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Така, ето дилемата:
      Алфа 156 2,4 - тежък мотор(кофти за окачването, кофти за разхода, кофти за поведението, кофти за динамиката), 140-150коня 2 клапана на цилиндър - цъ
      Опел Астра 2,2 - голям разход, семпъл външен вид, за вътре да не отварям дума .. - цъ
      Между двете бих избрал 156 фейслифт 1,9 16V 140коня
      Ако така рзсъждаваме.....най добре е Вектра С 1.9ЦТДИ, 150 к.с.....мотора италянски, окачването здраво, само дет алтернатора куца и там ред други като при 16 винтиловите.....)
      Я кажи за тия 2.4... 8 винтила, кво толкова им тежи.....?
      За мен е добър мотор с по малко капризи, отколкото винтилираният.....
      п.п....всеки си хвали магарето, ама нека погледнем на нещата обективно...

      ---------- Post added at 15:50 ---------- Previous post was at 15:47 ----------

      Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
      На светофар ГТА-то не е от най-.....бе на старт бая Астри ше я дръпнат,виж на магистрала или голям булевард бива,ама на магистралата трябва да е готов ако я настъпи яко на един разход до към 25/100.....
      Объркал си скоростите...))....с това селе....няма как да е....то затуй чекийте не се правят с автоматика, а ръчно))
      Last edited by Бобби; d.m.y г., 19:05.
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #33
        Относно това,че на Вектра Ц,окачването е здрав. То не е ли също алуминиево? Автоматичните скоростни кутии на Вектрата също не се ремонтират евтино.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
          На светофар ГТА-то не е от най-.....бе на старт бая Астри ше я дръпнат,виж на магистрала или голям булевард бива,ама на магистралата трябва да е готов ако я настъпи яко на един разход до към 25/100.....
          Градския разход също е интересен.
          Гледам в един каталог и не виждам стокова астра да прави 0-100 за 6 секунди. При немодифицирани коли GTA с ръчна няма да има проблем срещу астра .
          А колко бавно тръгва GTA sele не знам.
          ...

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
            Градския разход също е интересен.
            Гледам в един каталог и не виждам стокова астра да прави 0-100 за 6 секунди. При немодифицирани коли GTA с ръчна няма да има проблем срещу астра .
            А колко бавно тръгва GTA sele не знам.
            От нула до сто си дърпа....мисълта ми е,че първа е много....много къса.....
            Разхода принципно е относителен,градско в София зависи къде и как....не се оплаквам.

            ---------- Post added at 20:37 ---------- Previous post was at 20:34 ----------

            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            Ако така рзсъждаваме.....най добре е Вектра С 1.9ЦТДИ, 150 к.с.....мотора италянски, окачването здраво, само дет алтернатора куца и там ред други като при 16 винтиловите.....)
            Я кажи за тия 2.4... 8 винтила, кво толкова им тежи.....?
            За мен е добър мотор с по малко капризи, отколкото винтилираният.....
            п.п....всеки си хвали магарето, ама нека погледнем на нещата обективно...

            ---------- Post added at 15:50 ---------- Previous post was at 15:47 ----------


            Объркал си скоростите...))....с това селе....няма как да е....то затуй чекийте не се правят с автоматика, а ръчно))
            Разликата е стотни,Селето не е автоматик,а и туй Селе е бая различно.

            ---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:37 ----------

            Момчето ако иска 156 нека си зима дизел.....
            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
            Citroen C2 1,6 Sensodrive

            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

            Comment


            • #36
              Какви опели бе приятел, гният и новите! Проверено!
              Като сравнявате, гледайте коне, тегло, едно гориво, и голям фактор е шофьора.
              Но да те питам ти кола за кеф ли си търсиш, да те вози със стил или да се пускаш по 'гонки'.
              А 159 с астра Н е меко казано смешно сварнение...било то с 4-те врати...просто ако покараш и двете и седнеш в двете ще разбереш защо...аз и двете случайно съм ги виждал...карал съм няколко астра н, дори с 1.4Т бензин двигателя.
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                От нула до сто си дърпа....мисълта ми е,че първа е много....много къса.....
                Разхода принципно е относителен,градско в София зависи къде и как....не се оплаквам.

                ---------- Post added at 20:37 ---------- Previous post was at 20:34 ----------



                Разликата е стотни,Селето не е автоматик,а и туй Селе е бая различно.

                ---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:37 ----------

                Момчето ако иска 156 нека си зима дизел.....
                Тя разликата и при оная работа е стотни....ако не го извадиш навреме си татко))....за дизела си прав....а за разликата на селето ми обясни преди време......ама нали знаеш, че обичам да опонирам

                ---------- Post added at 18:04 ---------- Previous post was at 18:00 ----------

                Първоначално публикувано от angelivanov Покажи съобщение
                Относно това,че на Вектра Ц,окачването е здрав. То не е ли също алуминиево? Автоматичните скоростни кутии на Вектрата също не се ремонтират евтино.
                Да здраво е.....нищо, че е алуминий.....имах служебна такава.....а за автоматик и дума не става.....закачката ми е с Кайо.....макар, че е фен на полуавтомата....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  Какви опели бе приятел, гният и новите! Проверено!
                  Като сравнявате, гледайте коне, тегло, едно гориво, и голям фактор е шофьора.
                  Но да те питам ти кола за кеф ли си търсиш, да те вози със стил или да се пускаш по 'гонки'.
                  А 159 с астра Н е меко казано смешно сварнение...било то с 4-те врати...просто ако покараш и двете и седнеш в двете ще разбереш защо...аз и двете случайно съм ги виждал...карал съм няколко астра н, дори с 1.4Т бензин двигателя.
                  Напълно съм съгласен с колегата, седни в Алфа, покарай я на дълъг път и планинско и няма да го водим този разговор. Казвам ти го като човек сменил доста марки. В момента карам нов Фокус с двигателя на 2012 и 2013 (служебен) и нямам търпение да дойдат почивните дни и да си покарам Алфата _ако я изскубна от сина си ) .Всеки автомобил ще те закара от т.А до т.Б, разликата е , че с Алфа е по-забавно
                  Alfa Romeo 155 1.7 TS-ex
                  Alfa Romeo 155 1.9 TD-ex
                  Alfa Romeo 155 1.8 MY 95 Sport-ex
                  Alfa Romeo 156 2.0 JTS Ti

                  Comment


                  • #39
                    Първо към колегата thelegion, ако търсиш 156-ца, гледай да е фейслифт. Преди това освен, че ще е доста дърта и не е нещо епохално.
                    Мисля правилния двигател е 1.9, 8V - разхода им е екстра.

                    И гледай най-важния фактор за кола на 10+ години, състоянието, независимо от марката и модела.

                    Ако караш само градско 147-цата е по-смислена и пак фейслифт.

                    12-15 годишна кола не е оферта.

                    Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                    Градския разход също е интересен.
                    Гледам в един каталог и не виждам стокова астра да прави 0-100 за 6 секунди. При немодифицирани коли GTA с ръчна няма да има проблем срещу астра .
                    А колко бавно тръгва GTA sele не знам.
                    Смени каталозите, че нещо не гледаш правилно - Astra J OPC - 0-100 - 6.0 sec.

                    Сега погледни Алфите и кажи коя ускорява за 6 секунди сток
                    "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                    Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                    Opel Astra J GTC

                    Comment


                    • #40
                      И какво като оскорява за 6с, тоя грозен кош...гниещ и ненормално скъп за нищо...хлопел.
                      Аре малко по-сериозно, кой си купува нова кола да прави само стартове, ебаси несериозното.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
                        Първо към колегата thelegion, ако търсиш 156-ца, гледай да е фейслифт. Преди това освен, че ще е доста дърта и не е нещо епохално.
                        Мисля правилния двигател е 1.9, 8V - разхода им е екстра.

                        И гледай най-важния фактор за кола на 10+ години, състоянието, независимо от марката и модела.

                        Ако караш само градско 147-цата е по-смислена и пак фейслифт.

                        12-15 годишна кола не е оферта.

                        Абсолютно подкрепям!
                        Изборът на 156 фейслифт за жалост е доста ограничен и шансът да се намери нещо читаво е доста малък.
                        Успех с търсенето! Дано си намериш добър автомобил и недей слушай много приказките тук, вземи си това, което ти е на сърце! Поздрави!
                        Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                        ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                        ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                        Comment


                        • #42
                          Здравейте! Съжалявам, че не писах по рано, но имах работа. Направихме трампа с моя приятел и взех алфата за няколко дена, да я покарам. Не знам дали съм карък, но алфата е в сервиз в момента. Не знам какво и е, онзи ден като се прибирах от Пловдив и включих 5та скорост, колата и стана нещо и спря, та сега е в серви. Моя приятел също ми каза да взимам бертонето, ако съм купувал с акъл, ако купувам със сърцето да взимам алфата. Та 80% се отказах от алфата, защото почти всички познати ми казват, че са скъпи за поддръжка и се чупат често. За 147 тя ми е много тясна. Колкото до колегата русия астра н с 1.4т двигател няма. Също така то е въпрос на вкус, но да кажеш, че новата астра j opc е грозен кош, то не знам какво не знам какво трябва да мислиш за жулиетата, която според мен е години назад от астрата, извинявам се ако Ви обиждам с моето мнение, но всеки си има вкус. Както митовте за алфите се рязвалят, така са и митовете за ръждата на опела. Пари за фейслифт нямам, та предполагам ще е бертонето, набелязах едно с бежова кожа и велур с климатроник, пък да видим. Благодаря на хората, които ме посъветваха, надявам се няма лоши чувства и помисли, пък кой знае в бъдеще може да взема някоя алфа.

                          Comment


                          • #43
                            Абе не знам кво си губиш времето да пишеш тук, та не си взел опела вече. Алфа се купува със сърце аз купих моята отраз искам алфа отивам за алфа, а не да ми сравняваш тука некви астри с 159 и тем подобни. Просто приятел алфата не е твоя кола, такива ще се появяват като теб хиляди още форума сигурно. Човек иска ли търси ли такава кола няма да слуша никого. На мен ми говориха всички псевдо майстори, че това не излиза от сервиза и т.н и т.н пък аз не пусках теми във форумите става ли не става ли!! Щом имаш опел карай си опел да не те боли глава....
                            Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от thelegion Покажи съобщение
                              Здравейте! Съжалявам, че не писах по рано, но имах работа. Направихме трампа с моя приятел и взех алфата за няколко дена, да я покарам. Не знам дали съм карък, но алфата е в сервиз в момента. Не знам какво и е, онзи ден като се прибирах от Пловдив и включих 5та скорост, колата и стана нещо и спря, та сега е в серви. Моя приятел също ми каза да взимам бертонето, ако съм купувал с акъл, ако купувам със сърцето да взимам алфата. Та 80% се отказах от алфата, защото почти всички познати ми казват, че са скъпи за поддръжка и се чупат често. За 147 тя ми е много тясна. Колкото до колегата русия астра н с 1.4т двигател няма. Също така то е въпрос на вкус, но да кажеш, че новата астра j opc е грозен кош, то не знам какво не знам какво трябва да мислиш за жулиетата, която според мен е години назад от астрата, извинявам се ако Ви обиждам с моето мнение, но всеки си има вкус. Както митовте за алфите се рязвалят, така са и митовете за ръждата на опела. Пари за фейслифт нямам, та предполагам ще е бертонето, набелязах едно с бежова кожа и велур с климатроник, пък да видим. Благодаря на хората, които ме посъветваха, надявам се няма лоши чувства и помисли, пък кой знае в бъдеще може да взема някоя алфа.
                              Браво момче!
                              Правилен избор!
                              Зарежи ги Алфите, те са ясни....... Но все пак защо да е Опел, все пак Фолцваген не е ли така малко по-марка, по-ооо така от Опел!!!
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #45
                                Здравей, колега! Ами Vw гледах голф 4 за тези пари, но нещо не ми хареса като возия и като визия. Гледах ауди а4, а3, но a3 има много по пътищата и си мисля за а4, но тя пък е по - стара от бертонето за парите си и не знам. Както казах не робувам на марки, каквото ми предложат гледам. Гледах мазда 6, но много скъпи са те и отпаднаха, сеат ибиза също. Относно кое е повече марка не мога да говоря, определено Vw имат повече продажби и коли, бих взел ауди,опел пред vw, освен ако не е новия голф . Иначе да си призная, насочих се към Опел, защото имаме такъв и никога нищо не е пипано по него, но гледам има и хора с проблеми. Също така алфата 156, все още не е отпаднала напълно, но за тези пари читав фейслифт трудно.

                                Comment

                                Working...
                                X